nedeľa 6. mája 2012

LOKŠE






SUROVINY :

1 kg uvarené zemiaky
300 g hladká múka
1 pol. lyž . soli

Masť bravčová na potretie ( môže byť aj kačacia)



POSTUP :

Uvarené očistené zemiaky pretlačíme a pridáme múku a soľ .




Vymiesime cesto a na pomúčenej podložke urobíme valček ktorý pokrájame na kusy.
Každý rozvaľkáme do tvaru kruhu.




Popicháme nožom ( pásiky ) a pečieme po oboch stranách na suchej panvici.





Počas pečenia nám na panvici ostane trochu múky  tú treba dávať preč aby sa lokše  nepripaľovali .
Roztopíme si masť a potrieme posúch, osolíme.                                    Dobrú chuť !





9 komentárov:

  1. Domáce lokše, dala by som si teraz hneď :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Joj, to je veľká dobrota, ďakujem za receptík, môj manžel sa poteší ak mu spravím a ja si tiež pochutím. Soňa

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jarka, zase jeden fantastický recept, zbožňujem jednoduché jedlá a tento je jedno z nich. Úžasný blog, zbieram u Vás inšpirácie, nápady a rada ich využívam v mojej kuchyni. Viem, že spokojnosť zaručená. Skúšala som už veľa Vašich receptov, nevedela by som určiť poradie ktorý sa mi páčil, lebo jednoducho sú všetky fantastické. Ďakujem Katka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-) Katka potešila si ma . Som rada že sa Ti moje recepty páčia a chutia :-))

      Odstrániť
  4. Jarka, čo povedať, ste mojim príkladom, všetky Vaše recepty ma oslovili, postupne ich skúšam, vždy s veľkým úspechom a to ma teší, za to Vám patrí veľká vďaka. Monika

    OdpovedaťOdstrániť