sobota 2. júna 2012

BAZOVÝ SIRUP


SUROVINY :

3 lit. prevarenej vody
3 kg kryš. cukru
10 dkg bazového kvetu
 50 g kyselina citrónovej

Postup :

Do prevarenej vody daj bazový kvet a nechaj postáť 24 hod. Občas premiešaj !Scedíme cez sitko.


Vsyp cukor a premiešavaj až sa rozpustí . Nakoniec pridaj kyselinu citrónovú . Dáme do umytých fliaš .
Na zdravíčko :-)


2 komentáre:

  1. dobry den.tento kolacik vyzera super.chcela by som sa opytat,ci by sa dalo robit ho s touto davkou v tortovej forme?nebolo by vela cesta.chcela by som ho vyskusat pre neter na Birmovku a viac by sa mi to na tuto prilezitost hodilo v tortovej forme.dakujem

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dobrý deň, veľmi rada by som Vám odpovedala ale komentár ste napísali pod bazový sirup a ja neviem o ktorý koláč sa jedná :-(. Musíte napísať pod daný koláč aby som vedela o ktorom je reč :-), rada odpoviem.....

      Odstrániť