sobota 25. augusta 2012

BRAVČOVÉ KARBONÁTKY


 SUROVINY :
1 kg pomleté bravčové mäso
3 vajcia
5 strúšikov cesnaku
majorámka , soľ , korenie čierne mleté
na zahustenie a obaľovanie strúhanka
olej na smaženie

POSTUP :

Do pomletého mäsa pridáme soľ ,korenie . Premiešame .


Pridáme cesnak a vajcia .


Majoránku .

Trochu  strúhanky na zahustenie . Premiešame a lyžicou naberáme , vytvárame placky .


Obaľujeme ich v strúhanke .




A vyprážame na rozpálenom oleji .



Po oboch stranách .


Vypražené poukladáme na servítok , vsaje tak prebytočný tuk .


DOBRÚ CHUŤ !





6 komentárov:

  1. krásne...veru som karbonátky už veľmi dávno nerobila, pripomenula si mi toto dobré jedlo...urobím

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj u nás bolo dlho zabudnuté a pritom je to tak chutné jedlo , ďakujem Evička :-)

      Odstrániť
  2. Joj to ma teší, karbonátky máme veľmi rada. Výborný recept ako vždy, máme radi Váš úžasný blog. Krásne spracované recepty a výsledok hovorí za seba. Čo som už stihla vyskúšať sa osvedčilo v mojej kuchyni, takže vítajte u nás a veľmi sa tešíme na Vaše ďalšie recepty. Ďakujem. Hela

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Helenka ďakujem :-)veľmi ste ma potešila :-)) som rada že ste vyskúšali moje recepty a že sa páčili pre mňa veľká pocta , ďakujem !

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Včera som karbonátky robila recept je stobodový, obdivujem Vašu šikovnosť, kreatívnost, blog je prekrásny, rada Vás navštevujem a ešte radšej robím Vaše famózne recepty. Ďakujem, prajem veľa úspechov a nám veľa dobrých receptov z Vašej fantastickej kuchyne. Libuša

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Libuška ďakujem :-) potešila ste ma :-) nech aj naďalej chutí

      Odstrániť