nedeľa 12. augusta 2012

MARINOVANÉ KURACIE PRSÍČKA ŽUPANE


SUROVINY :

kuracie prsia
koreniny na marinádu  : 2 polievkové lyžice korenia pečené kura , 1 lyžička soli , 2 polievkové lyžice Worčestrovej omáčky , 3 strúčiky cesnaku , mleté čierne korenie
olej na marinádu
olej na vyprážanie

Cestíčko na obaľovanie :
3 veľké zemiaky nastrúhané na jemno
4 polievkové lyžice hladkej múky , jedno vajce trošku soli .

POSTUP:
Marináda : Zmiešame koreniny s olejom , cesnakom , worčestrovou omáčkou a mäso dáme aspoň na 12 hod. do marinády . Uložíme do chladu .





Nastrúhame zemiaky pridáme múku , vajce a soľ . Vypracujeme cestíčko .



Umyré a vysušené prsia obaľujeme v cestíčku . Snažime sa dostať cestíčko na jednu stranu ( lebo to kĺže dole ) a keď bude rezeň na panvici vydličkou doložíme na hornú časť rezňa cestíčko,,,,,





Vypražíme . Príloha zapečené zemiaky a zeleninka .


DOBRÚ CHUŤ !



4 komentáre:

  1. Ahoj Akeber, niečo podobné som už robila a tiež takým spôsobom. Možno je na to nejaký fígeľ, ale ja ho nepoznám. Urobila si mi chúťky na fajnový rezník.
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. U nás sa v nedeľu len tak zaprášilo :-) sýte a veľmi dobré :-)

      Odstrániť
  2. Jarka, vybrala som recepty z Vášho blogu na obed, už vidím, že si pochutíme, vyzerá to byť mňamka. Už dávno ma láka škoricovník, v tejto horúčave ide to raz dva a rodinka nezostane bez dezertu. Mäso už je v marináde. veľmi sa teeeším. Máte naj... recepty, máte od nás zlatú varešku. Ďakujem. Hana

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-) som veľmi rada že Vás môj blog zaujal a ešte radšej že ste si v ňom našli recepty a vyskúšate ich ,,,,verím že bude chutiť :-))

      Odstrániť