piatok 31. augusta 2012

PYTLIACKE ŠPÍZY



SUROVINY :

mäso z diviaka karé alebo panenka
koreniny : ražniči , soľ , mleté čierne korenie ,
cibuľa , zemiaky ,slanina , hríby ja som použila hlivu
masť na preženie

POSTUP :

Mäso si umyjeme , osušíme nakrájame na plátky .


Posypeme koreninami a soľou .


Prudko popražíme na rozpálenej masti .



 A napichujeme striedavo na špajdlu .


Poukladáme na alobal ešte posypeme koreninami . Podlejeme trošku vodou tak max.1 dl.
zabalíme do alobalu a dáme piecť na 180 C . Po 20 až 30 min alobal odstránime a špízi zapečieme .

DOBRÚ CHUŤ !


6 komentárov:

  1. Ahoj Akeber, no vyzerajú veľmi jedlo, samé chuťovky pripravuješ.
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  2. úplne súhlasím s Emily :-)....zajtra ma čakaj! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. z diviny som ešte nič nejedla ale toto tvoje papaníčko by som veru vyskúšala....krásne vyzerá

    OdpovedaťOdstrániť