piatok 21. septembra 2012

ČOKOLÁDOVÉ MUFFINY


Tento recept na muffiny je veľmi jednoduchý . Už som ho raz mala na mojom blogu ale omylom som ho zmazala :-)) , tak je tu znova .

SUROVINY :

130 kryštálového cukru
1 vajce
8 polievkových lyžíc oleja
250 g polohrubej múky
1 prášok do pečiva
čokoláda

POSTUP:

Vajíčko vymiešaj s cukrom . Pridaj olej , múku s práškom do pečiva . Dobre premiešaj aby neostali hrudky . Plníme do košíčkov tak do polovice .



Čokoládu polámeme a vtlačíme do cesta .


Pečieme na 180 C asi tak 20 minút . Môžeme ozdobiť šľahačkou a rôznym ovocím . Však aj oči jedia :-) .


DOBRÚ CHUŤ !

4 komentáre:

  1. som rada že receptík je späť, muffiny sú vydarené a krásne :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásne foto...muffinky sú u nás veľmo obľúbené a často robené, tie tvoje sú peknučké, šľahačka,jahôdky...mňamka

    OdpovedaťOdstrániť
  3. toto nie su cokoladove muffiny, ale skor by som povedala ze muffiny s kuskom cokolady.. myslim, ze je v tom rozdiel.

    OdpovedaťOdstrániť