nedeľa 11. novembra 2012

ZÁKUSOK ORGAZMUS


Tento recept na koláč z čudným názvom som dostala od mojej spolužiačky, dlhoročnej priateľky ....  je úžasný, chuťou  výnimočný, aj jeho jednoduchosťou.

SUROVINY :
hrnček 3 dl

1,5 hrnčeka polohrubej múky,
1,5 hrnčeka kryštálový cukor,
2 vajíčka,
1 bal. prášok do pečiva,
1 kávové lyžička sódy bikarbóny ,
1 malý ananásový kompót aj zo šťavou.

 PLNKA :
2 balenia nátierkového masla,
1 kus vanilkový puding zo šľahačkou,
2 balenia vanilkového cukru, komu málo sladké pridať cukor.

Na povrch koláča pomleté orechy.

POSTUP :

Polohrubú múku, prášok do pečiva, sóda bikarbóna, a kryštálový cukor zamiešame v miske.


Pekáč vymastíme a vysypeme múkou.

Kompót ananás rozmixujeme ponorným mixérom.


Do múkovej zmesi pridáme vajíčka a rozmixovaný ananás aj zo šťavou.

Dobre premiešame vareškou.

Vylejeme na plech a dáme piecť do vyhriatej rúry na 180 C.


Do misky dáme nátierkové maslo, vanilkový cukor.

Pridáme puding a dobre premiešame.


Plnku rozotrieme na vychladnuté cesto. Posypeme mletými orechmi. Dáme stuhnúť do chladničky aspoň na 1 hod.

Skvelú chuť !


Vyskúšaný aj na Modrom koníku .....Modrý koník  som rada že chutil :-)





35 komentárov:

  1. Dobrý recept, taky ho mám ve své kuchařce. Brzy ho budu muset oprášit.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Musí krásně ananasově vonět a chutnat, ráda bych ochutnala vypadá úžasně...:))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Che ricetta dal nome particolare.....però è buona la torta!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-)) grazie, nome sì interessante .... attrae molti spunti nel blog

      Odstrániť
  4. non ci crederai ma in questo momento ho una voglia di dolce...:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jarka,niečo podobné som jedla u švagrinnej a bolo to ozaj výborné, len myslím, že v jej koláči nebol v kréme puding a preto sa mi tento tvoj recept viac páči...určite raz príde na rad...už sa teším.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Evička , ďakujem . Verím že sa podarí a pochutí :-), u nás len tak zaprášilo :-)

      Odstrániť
  6. Jarka tento tvoj zakusok znie velmi , velmi dobre...mozno ho uz coskoro vyskusam... velmi ma zaujal....

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Adrika ďakujem , verím že bude chutiť :-).

    OdpovedaťOdstrániť
  8. To musí být úžasná dobrůtka :o) Martina

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Martinka ďakujem za návštevu :-) áno je to veľmi chutná mňamka :-).

      Odstrániť
  9. páči sa mi nielen názov ale aj koláčik, super! :-)...a pozdravujem Betku :-))

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Wau...toto nepoznám a určite vyskúšam, možno aj večer, idem teraz do obchodu tak si píšem, puding a natierkové maslo.

    OdpovedaťOdstrániť
  11. :-)Mery , verím že pochutí:-) a ďakujem .

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Ahoj Akeber, o tomto koláči som už počula, no ešte som ho nejedla, určite vyskúšam. Si pokračovateľkou ďalších "11", viac u mňa na blogu.
    Maj ešte krásny zvyšok večera.
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Ahoj...u mě na blogu máš nominaci do 11..Pěkný den Lenka

    OdpovedaťOdstrániť
  14. :-) myslím že to bude zaujímavé :-) vďaka

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Akurtá sa pečie... :) Znie veľmi dobre,takže dúfam sa podarí ... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Zákusok idem práve piecť, už sa veľmi teším :) verím že sa podarí a bude chutiť :) recept vyzerá skvelo :) !

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Výborný koláčik....su tu skvelé recepty.dakujem...

    OdpovedaťOdstrániť
  18. popozerám celú stánku , už sa teším na koláčik , budem piecť v sobotu , odporučila mi ho kamoška Carla - cukrárka , dakujem :)Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Andrea som rada, verím že sa vydarí a bude chutiť :-) ďakujem ♥

      Odstrániť
  19. Vyborny zákusok,už som ho dva krát robila a vždy sa podaril. :) Hana

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hanka ďakujem, som veľmi rada že chutí a udomácnil u vás doma. Pekné Veľkonočné sviatky :-)

      Odstrániť